29/10/2012

167. Johnny Depp


Dżony jest fajny. Trochę niski, ale jak wiadomo, w roli np pirata spełnia się idealnie. Prawda? Dzisiejszy post nie ma nic wspólnego z panem Deppem, ale z piratem jak najbardziej :) W zeszłym tygodniu skończyłam chłopięcą poduchę dla hospicjum Cordis. Poducha jest uzupełnieniem zestawu poszewek, który wyślę do dzieciaków na dniach. Środek poduchy, czyli piracka gwiazda na zielonym tle leżała w moich zbiorach już od dawna - jest to mój pierwszy patchworkowy blok, który doczekał się w końcu wcielenia w życie.


Johnny is awesome, there's no doubt about that, and I know you'll agree :) I bet you'll also agree that he makes a great pirate, right? Well, although this post is not about Mr Depp, it's about certain Mr Pirate I made last week :) That's the second pillow cover I made for Cordis hospice, and I will be sending this little guy along with Alice to the hospice soon. The middle of the cover, so the wonky star block, was the 1st patchwork block I've ever made and I finally had a chance to use it. 

Bardzo podoba mi się jak wyszło, coraz lepiej radzę sobie z pikowaniem!


I'm quite happy with how it looks - I'm finally starting 'feeling' free motion quilting!

7 comments:

  1. super wyszlo :) ale sie zdziwilam jak zobaczylam tytul posta Johny Depp na craftowym blogu ahahah :D juz sie rpzerazilam ze ktos go wyszyl czy cos :D

    ReplyDelete
  2. u mnie Wiking, u Ciebie pirat z Karaibów ;-)morskie klimaty... super poducha ;-) pozdrawiam Kasia

    ReplyDelete
  3. Podoba mi się estetyka Twoich prac. Wszystko porządnie, nieprzesadzone,tak jak być powinno ;>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo mi miło :) Dziekuje za komentarz, i zapraszam do mnie częsciej :)

      Delete
  4. Gratuluję cierpliwości, mi u niej deficyt...

    ReplyDelete
  5. Super poducha, prawdziwie piracka:)

    ReplyDelete
  6. Widziałam wczoraj pirata w Hospicjum ;) Na żywo poducha jest jeszcze ładniejsza!

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...