23/02/2012

091. Zieleniasty Blok / HST Block in Green - February

Właśnie skończyłam blok na m-c Luty. Postawiłam na kolory zielonopodobne, żeby +/- pasowało do styczniowej edycji. Tym razem Jeni postanowiła pokazać jak można wykorzystać tradycyjny motyw 'flying geese'. A ja, zdecydowałam wyciągnąć z szafki materiały, które melinowałam od jakiegoś czasu, i żal mi ich było użyć. Leży to to i się kurzy - nie wolno, tak się nie godzi!

Zdjęcia zrobione na szybko, wierzcie mi, że w rzeczywistości blokjest kwadratowy a nie sflaczało-niekształtny ;)


I've just finished my February HST block. This month Jeni showed us, how to use 'flying geese' units. I decided to go with green colors, so that this block matches the one I made in January. I also FINALLY used two patterns (kokeshi dolls and lovely trees on yellow background) that started collecting dust - I think I bought them last Spring. 


And please believe me, the block is a perfect square, it's just me who cannot take a proper picture ;)

3 comments:

  1. taaakie materiały zamelinowałaś...???dobrze, że odkopałaś:-)))

    ReplyDelete
  2. No ewidentnie mam duszę Kolekcjonera :P Ale powoli zaczynam się zabierać za to co mam na stanie :D

    ReplyDelete
  3. super .! świetny post
    może zaobserwujemy .?

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...