28/06/2015

233. Letnie słodkości / Summer sweetness

(English version starts in the middle of the post)

Jako że mamy sezon na truskawki, i rozpoczęłam dzień gigantyczną szklanką truskawkowego koktajlu, pokażę wam dwie owocowe kosmetyczki, plus torbę w słodkości. 

Kosmetyczki były szyte wg instruckji z mojego tutorialu, ale zmieniłam wielkość tkanin - każda uszyta jest z prostokątku ok 32cm x 24 cm. Długa kosmetyczka miała zamek wszyty na długim boku tkanin, mniejsza oczywiście ma zamek umiejscowiony na 24cm boku. 



Torba szyta była z myślą o zakupach, więc nie chciałam jej nadto komplikować. Nie mogłam się jednak powstrzymać i wszyłam ozdobną kieszeń przednią, podzieloną na 3 częsci - kieszeni nigdy zbyt wiele! Wewnętrzna kieszeń zamykana jest na zatrzaski. Oryginalnie chciałam uszyć coś na kształt najporstszej torby na zakupy z Primarku, ale co chwilę zmieniałam zdanie :)



So it is strawberries season, and since I started my day with a giant strawberry shake, I will show you two fruity bags and a macaroon tote/shopping bag.

I made these cosmetic bags using instructions from my old tutorial. I of course adjusted size of fabric, but both of these were made using 12x16 inches scraps. The long bag had a zipper placed on 16" edge, and the smaller one on the shorter edge. I am especially fond of the smaller one. 



Now the bag, was supposed to be a simple tote bag for shopping. I really love those cheap canvas bags you can buy in Primark, and I wanted something in that style. 

However, I did not have enough macaroon fabric, so had to work with what was left. Plus, I changed my mind when I was half-done with the bag, and added lining with a big pocket, that has 2 plastic snaps - no zipper this time! The front pocket is divided into 3 compartments - the more, the better.



3 comments:

  1. Śliczny ten materiał w torbie na.zakupy. W ogóle torba śliczna. Niby zakupowa a tyle klasy w sobie ma :-). Super!

    ReplyDelete
  2. Postanowiłyśmy wyróżnić Twoje patchworkowe dzieła i pozwolić sobie na umieszczenie zdjęcia kosmetyczki w naszym poście odnośnie patchworku. Mam nadzieję, że zainspiruje pomorskie crafterki! :)
    http://pomorze-craftuje.blogspot.com/2015/11/craftowe-abc-2-patchwork.html

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...