21/03/2015

229. Paper Piecing - Espresso Mug

(English version starts in the middle of the post)

Już dawno nie robiłam żadnych bloków metodą PP. Zapomniałam jak można się przy tym relaksować i irytować w tym samym czasie :) A przypomniałam sobie o tym robiąc przegląd książek o tematyce szyciowej, które można by kupić - wpadł mi w oko egzemplarz o blokach PP właśnie - The Paper-Pieced Home. Książka napisana została przez autorkę bloga SewTakeAHike. Oryginalna cena troszkę mnie odstraszała, ale udało mi się odkryć egzemplarz za około 50% ceny - kocham to! 


Książka przyszła w tym tygodniu, i już była w użytku!
Wszystkie wzory (40) są w formacie PDF - można je drukować prosto z dołączonej płytki CD, a w książce oprócz opisów, jest kilka inspiracji do jakich projektów można wykorzystać gotowe bloki. Wczoraj uszyłam jeden z pierwszych bloków w książce - Espresso Mug. Czuję w kościach, że będe systematycznie wykorzystywać resztki tkanin do wzorów z tej właśnie książki - wydrukowałam kolejnych 10 sztuk, więc będe zdawać regularne relacje z postępów!


I have not been paper-piecing in months now. I completely forgot how irritating and rewarding it can be - at the same time! I actually remembered about PP method when I was browsing through books on sewing, books that I was considering to buy. And I made quite a quick decision - since I do not have any book on paper-piecing, I bought The Paper-Pieced Home by Penny from SewTakeAHike blog. 

So the book was delivered this week (Thursday to be exact) and I already made one block! All patterns are in PDF format, so you can easily print them out from included CD - there are 40 blocks, and ideas how to incorporate them into sewing projects. I have already printed nearly 10 block, and I plan on using scrap fabric to make them - oh that is gonna be so much fun!


1 comment:

  1. Oł je! JAk dobrze, że można sobie druknąć, ułatwia to życie. A PP Jest niezastąpiony do zjadania wszystkich resztek z resztek. Czekam na więcej.

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...