16/03/2015

228. Zakładki / Pleats

(English version starts in the middle of the post)

Dziś będzie krótko i na temat! Już dwa lata z kawałkiem mieszkam w Belfaście. Jednym z pierwszych odwiedzonych sklepów był oczywiście ten z tkaninami - niestety/stety musiałam tylko przejść na drugą stronę ulicy i już mogłam tracić pieniądze na materiały!



Po tak długim czasie udało mi się pożegnać z jedną z tkanin kupionych na pierwszych zakupach w Irlandii Północnej - wisienki, babeczki i same słodkości na błękitnym tle. Uszyłam kolejną torebeczkę wg Michelle Patterns. Na wzorach od tej kobitki uczyłam się szyć, ale stwierdziłam, że nowych raczej kupować już nie będę - potrzebuje rzeczy, które będą dla mnie szyciowymi wyzwaniami!


Today's post is short and sweet. It has been 2 years + since I moved to Belfast. One of the first shops I visited was of course one of local fabric shops - (un)fortunately it was just across the road from our first place, so I was useless trying to resist temptation of buying new sewing stuff. But finally, after such a long time in Northern Ireland, I decided it is high time to let go of one of the first fabrics I bought here - the cute, light blue print in cupcakes, cherries, and everything that is sweet. I used it make yet another wristlet using Michelle Pattern


Now I need something more challenging! These bag are really quick to make, and so much fun, but I need something that will make me challenge myself and learn new skills now.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...