13/08/2011

043. Kura Domowa / A Simple Housewife

Dzisiejszy dzień spędziłam nad jednym projektem, ale muszę przyznać, że jestem z niego bardzo zadowolona. Jestem wielką fanką serialu Mad Men. Ktokolwiek go oglądał, na pewno zwrócił uwagę na przepiękne stroje, które przewijają się na ekranie. Dopasowane do krągłości, zaznaczające talię, kobiece i klasyczne. Fartuszek, który miałam uszyć, miał być w stylu retro, czy tam gospodyni idelanej - jak kto woli. A że mi, gospodyni idealna kojarzy się m.in z Betty Draper, pomyślałam, że może właśnie taki fartuszek nosiłaby Betty żyjąc w 2011 rou :) 


Tkanina, którą użyłam na aplikację na górnej części i na kieszonkę to obrazki przedstawiające gospodynie domowe, i już one przypomniały mi o Mad Men, także ze względu na ich stroje. W fartuszku połączyłam pastelowe kolory, dodałam ozdobną lamówkę w paski. Dodatkowo, pas wszyty na wysokości talii, idealnie podkreśla kibić :P Zostawiam was więc ze zdjęciami - po kliknięciu na nie, zobaczycie je w oryginalnym rozmiarze.



ENGLISH:


I've spent the whole afternoon on one project, but I must admit that it was totally worth it and I'm pretty happy with the outcome :) Whoever watched Mad Men, just had to pay attention to lovely dresses and skirts that women of the 1960s wore. And Joan is my personal hero! But, she would not wear an apron now, would she? I rather imagine a perfect housewife as Betty Draper. So I though that maybe if she lived in 2011, she'd have an apron like the one I made :)

I mixed pastel fabrics with cartoon images of perfect housevives doing everyday chores. Additionaly, the belt I've made makes your waist looks slim - I LIKE IT :) Enjoy the pictures! Click on them to enlarge.

4 comments:

  1. Awesome!!!!!

    ReplyDelete
  2. przepiękny!!!!!!! Też taki chcę,ale nie potrafię tak ładnie :(
    :***

    ReplyDelete
  3. Bosski, jaka talia...no no...:-)) Chyba przerobię swój mało kształtny, kupiony niegdyś fartuszek:-)

    ReplyDelete
  4. Dziekuje Dziewczyny! Wkrotce chce zrobic kolejne, ale z miluniej bawelenki, ktora powinna dobrze wchlaniac jakze niechciane plamy kuchenne hehe :)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...