29/05/2011

019. Worów Ci u nas dostatek, cz. I / Piles of drawstring bags, pt 1/2

Po wielkim hicie jakim okazał się worek z Hello Kitty, dostałam kilka zamówień na dodatkowe torebki na skarby dla dziewczynek i nie tylko. Zrobiłam 2 czerwone, żywe woreczki z ozdobnymi tasiemkami, ale tym razem nie w koty :)

W rolach głównych występuje Czerwony Kapturek i powiedzmy, że Bambi. Tasiemki Farbenmix kupiłam w zeszłym roku i szczerze powiem- są tak przepiękne, że trudno mi było je rozciąć. Ale chyba było warto!

Do woreczków dodałam sznureczek pod kolor tasiemek. Mam nadzieję, że spodobają się nowym właścicielkom. Jutro dodam kolejne fotki moich weekendowych wyrobów (w sumie 7), które jak zawsze będą dostępne na moim Flickr.




ENGLISH:

The drawstring bag with Hello Hity was a great success and I got new orders after it was handed over to its new owner :) So this weekend I made 2 more bags in vivid red color. This time, without feline friends! I bought Farbenmix tapes last year and I did not have guts to cut them until now. Because they are soooo cute! The first one is with Little Red Riding Hood and the other one with Bambi




I like how the bags turned out, so I think it was worth cutting the tapes. I hope the new owners will like them! I'll post more bags I've made this weekend (7) later on. As always, you can check more of my pictures on Flickr! Take care!


1 comment:

  1. Ślicznie wyszły Ci te woreczki:) też mam w planach uszyć sobie do przechowywania biżuterii,ale będą zdecydowanie mniejsze :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...