31/05/2011

020. Świat Kotów / The World of Cats

Oj tak. Ostatnio przeprowadzam zmasowany atak kotami. A to dlatego, że uwielbiam ten materiał!


Kombinowałam z uszyciem pakownej torby na ramię, zrobiłam jakiś tam szablon i wyszło to co poniżej :) Ramiączko przeszyłam 5 razy, żeby było sztywniejsze, oprócz flizeliny i poszewki z grubej wełny wszyłam tez jedną warstwę usztywnienia.



W środku torba ma jedną kieszonkę a jedną ekstra dorobiłam na zewnątrz. Ta na widoku, zamyka się na zamek. Jest ona dość niska ale szeroka i pomieści np komórkę, chusteczki i inne pierdołki. Torba zamyka się na klapkę z zapięciem magnetycznym, którą przyozdobiłam przypinką z zajączkiem! A jutro torba wędruje do osoby, która ją zamówiła :)

ENGLISH:

Oh yes. Recently, I've been bombarding this blog with cats, I do realize that. But it's all fault of this fabric that I love sooo much! I've tried to make a big, spacious bag so I've made my first template ever and you can now look at the results. I topstitched the handle 5 times and it is quite sturdy now. 

 Apart from lining and fusible interacing, there is also one layer of sewn-in interfacing. In the inside the bag has one pocket. The one on the outside is quite wide but not tall, hence perfect for cell phone, kleenex, keys etc. Plus, I've placed a lovely pin with a running hare on the flap with magnetic snap. The new owner will hold it in her hands in less than 24 hours :)


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...