18/04/2011

005. Melody Miller dla Kokka - HEADS UP & HAPPY KITCHEN

Jestem straszna jeśli chodzi o rzeczy retro, wiec o zakupie tego pierwszego materiału myślałam już od dluższego czasu.



Szczegolnie, kiedy zobaczylam go na torbie uszytej przez Nikki PATRZ TUTAJ.

Jak widac nawet kawalek o wysokosci jakichs 8 cm moze zamienic zwykla torbe w super czadowy dodatek, ktorego kazdy bedzie zazdroscil :) Taki jak to sie mowi 'w pytkę'. Wzor jest na zoltym tle, sklad to w 55% len i w 45% bawełna, tkanina jest szeroka na 110 cm i mozna ja prac w 30 stopniach. Szkoda mi go bedzie na poduszke, ale mysle ze predzej czy pozniej przyjdzie jakies zamowienie na torebeczke albo inny dodatek.

Druga tkanina Melody dla Kokka to 'Wesola Kuchnia' w stonowanych barwach. Dane techniczne takie jak wyzej. Macie jakis pomysl na co mozna wykorzystac taki material?

1 comment:

  1. I'm a sucker for retro and you know it! kuchenny przywodzi na myśl popularny teraz trend związany z 'Alicją w Krainie Czarów' - ja myślę o torbie albo małej kosmetyczce z zamkiem. materiał retro to zdecydowanie torba lub "ozdobniki" do toreb.

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...