12/04/2011

003. Nowe twory (New stuff)

Po 10tym, jak to po 10tym - nie mogłam się powstrzymać i zajrzałam na ebay... Bije się w klatę i klęcze na grochu - ale jak tu się powstrzymać, kiedy ostatnio mam jazdę absolutną na puncie nowych torebek! Póki co potrzymam troszkę wszystkich w niepewności, ale ja tylko paczka dojdzie pokaże nowy zakup na fotach.

Odnośnie nowych torebek: dwie dziewczyny są od wczoraj troszkę bardziej szczęśliwe ponieważ zostały posiadaczkami tych tworów:



A w moje łapy trafiły też nowe wzory Keyka Lou! Na moim Flickr jest już próbka pierwszej kosmetyczko-torebuni.

inset zip clutch (front)

Maszyna czeka jeszcze na torbę listonoszkę, torbę zakupową z dużą ilością kieszonek i jeszcze inna hybrydę. Mam nadzieję, że do końca miesiąca uszyje kolejne sztuki.

A w sobotę wielkie zakupy materiałowe! Żadne tulipany nie będą mi straszne, shopping madness!

1 comment:

  1. listonoszka brzmi zachęcająco - jedna z bardziej pożądanych toreb sezonu. can't wait :)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...