10/07/2011

030. Dwie nowe torebki / A quick note on 2 new bags

Dziś krótko i na temat. Zrobiłam prototyp torebeczki dla rezolutnej 3latki oraz uszyłam dawno temu zamówioną torebkę przez M. Tak, wzór powiększony, więc zmieści tyle ile potrzeba na wypad na miasto wieczorową porą :)



Materiał pewnie niektórym jest już dobrze znany, nic nie poradzę na to, że większość dziewczyn na nim szaleje i 'muszę' ciągle z niego tworzyć :) Torebka jest inna od poprzednich pod tym względem, że ma 2 zapięcia magnetyczne i inaczej przytwierdzone półkola na łańcuszek - tym razem zostały one przyszyte na łączeniu dwóch wartsw materiału głównego, czyli tak żeby torebka ładnie leżała na biodrze.

Jeśli chodzi o torebeczkę dla młodej damy, to postanowiłam zrobić pasek zawiązywany na kokardę, dzięki temu, torebeczka może rosnąć z dzieciaczkiem, bo po prostu wiążemy kokardę na wybranej przez nas długości. Jak tylko zrobię prawidłową torebeczkę, a nie prototyp, zrobię o tym dodatkowego posta :)

ENGLISH:

It's a short note today, on what I've done over the last two days. Or afternoons to be axact. M. ordered a curvy bag with a chain, but she wanted an enlarged version. As a customer is always right, here we are, admiring at extra big curvy clutch with 2 magnetic snaps and 2 metal rings that keep the chain in place. The bag rests on hips and it is perfect for a night out. Oh, and I cannot do anything about the fact that most of the orders are for this exact focus fabric :)


As for the other bag, I've tried something new and made a simple pattern for bags for a little, clever three-year-old girl. It's just a prototype so I'll post pictures of the proper bag as soon as I make it. I decided to go with a strap that adjustable, so the bag can grow with the girl - as you see, you just tie a ribbon and that's it! (Yes, the purple thread on the velcro will be changed, it is only a prototype :))

9 comments:

  1. Śliczne torebusie! Też ukończyłam torebkę.. dla 4-latki:-) Pozdrawiam i zapraszam na Candy!

    ReplyDelete
  2. Dzięki Sabik! Własnie zaraz bede wykrawac materiał na 'prawdziwa' torebunie, z wybranego materiału. A na Candy juz sie zapisalam!

    ReplyDelete
  3. Ale fajne te wnetrze w koniczynki :)

    ReplyDelete
  4. @longredthread

    A jakie taaaanie! 2mx0.90 cm 3 zl! :) Nie ma to jak okazja hehe

    ReplyDelete
  5. Ta torebka w kwiatki jest códna próbowałam kiedyś taką uszyć ale jak zwykle coś mi nie wychodzi :)

    ReplyDelete
  6. Torebki bardzo ładne, szczególnie podoba mi się ta w kwiaty. Materiał w koniczynki jest świetny. Najbardziej mnie zaskoczył materiał w łódki, u mnie identyczny pojawił się już jakiś czas temu. Udało mi się wyszperać mały kawałek w ciucholandzie, ale już cały wykorzystałam. Czy mogłabyś zdradzić skąd pochodzi ten materiał?
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  7. @EwelinArt - wszystko jest kwestia wprawy, im wiecej uszyjesz tym lepiej kolejne wyroby beda wygladaly, wiec trzeba byc upierdliwym w dazeniu do wymarzonego efektu :) Nie poddawaj się!

    @Medżik - właśnie kiedy jakiś czas temu oglądałam twojego bloga natknęłam się na wyrób z tego samego materiału, ale zapomniałam napisać komentarz pod postem. Ja swój w łódki i ten w koniczynki kupiłam na Allegro, od sprzedawcy do którego co jakiś czas regularnie wracam, wićc niestety nie wiem jaka to firma, dystrybucja itp. Jeśli zgłosisz się na mojego maila, prześlę ci link do sprzedawcy, bo często można złapać okazyjnie fajne wzory - a ceny też da się wyhaczyć jak w ciucholandzie :)

    Pozdrawiam i dziękuje za komentarze!

    ReplyDelete
  8. dzieki Balbina! Wkrotce pokaze kilka nowosci na blogu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...